irritationer

Det kan vi lugnt kalla det. Men jag tänker knappast hetsa upp mig. Har varken ork eller lust med det. Sen kan ni sitta och prata och diskutera hur mycket ni vill. Alla pratar om alla ändå. Det fungerar så. När katten är borta, dansar råttorna på bordet.

Vi fungerar så. Människor. Inte bara tjejer. Men jag kräks på att det Måste vara så. Folk skulle bara veta hur mycket folk pratar om det andra folket när den/dem inte är där. Sad but true.

Nog om det.


Vid 5 tiden imorse satt jag över en toalett och spydde ur mig all ångest, mat, medicin osv. För första gången i mitt liv satt jag inte och grät som ett litet barn då jag hulkade ur mig varje liten energiklick jag hade i kroppen.

Idag är det Narnia. YEY!

Kommentarer
Postat av: J

Jag stoppar nässpray i varje näsborre istället.. men är inte näsborre ett stört ord då? näs - okej.. men borre!? Vfn vadå borre?

2008-12-06 @ 18:00:35
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Liiiiisa

du med baby! <3

2008-12-06 @ 21:49:05
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0