okajdiho

Det var länge sedan jag nämde Stefan i min blogg. Och eftersom att han PÅSTÅR att han läser den "en gång i månaden" så tänkte jag börja lite smått igen. Han är normal. För såna som sitter inlåsta. har ni sett Gökboet?

Igår fick jag ett telefonryck och ringde upp febermannen för att byta några ord. Vi pratade iallafall så länge så att jag höll på att somna i telefonen. Nog om det. Det jag ville säga var att. Hm..

JO! För ett år sedan, precis. Så parade han ihop mig med en av sina vänner. Vilket gick ganska bra. I ett halvår tills vi kom på att vi bara var kompisar som hade.. trevligt. Men så kom vi in på oss. Stefan ville jämnföra vårat "förhållande" som: "jag ser dig på samma sätt som jag ser min mormor.. tolka det rätt nu." saken är den att han har helt rätt.
Vi brukar skoja om att vi har vilt sex i buskar osv. Men saken är den att vi aldrig skulle ha det.
Vilket jag kom fram till igår att hur fulla vi än är, hur höga vi än är. Hur ledsna, kåta, roliga vi än är kommer vi två aldrig någonsin att ha sex med varandra. Aldrig.

Det känns ändå ganska tryggt att veta.

Sen ville jag prata KÄNSLOR med honom. Och saker jag stör mig på för tillfället. Då hånade han mig och sa "precis det du sitter och berättar för mig nu, DU ÄR JU SÅN SJÄLV!" Jag blev lite sårad. Men han har ju rätt. Jag är verkligen helt dum i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh inte e du det. Klart man ska kunna tala om sina känslor!!

Jepp kramar vill jag ha!

2008-12-06 @ 00:21:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Liiiiisa

snyggjävel <3

2008-12-06 @ 00:25:07
URL: http://liiiiisas.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-06 @ 00:31:57
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-06 @ 00:32:00
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Stefan

Att prata känslor med josefine är som att köra upp en kaktus i sin egen navel, snorta majonäs samtidigt som en finsk tangodansare slickar en i örat.



Lika läskigt varje gång, och med känslan av att man förlorat någon sorts oskuld.

2008-12-06 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0