santa gimme a dream

Mina ögon är på väg att stängas. Så jag tar det här väldigt kort och gott. Smaklig läsning!

Pratade i "sömnen" med 'Dolt nummer' inatt igen. Minns dock inte vad som sas. Det här börjar fan bli skrämmande. Vem är den där människan? Anyway. Nevermind. Jag börjar bli rädd iallafall.

Idag har var jag varit och handlat julklappar och annat (till mig) med Sandra. Först höll vi på dö på motorvägen, som vanligt. "jag får för mig saker när jag kör bil" Ett ytterligare bevis på att Sandra INTE ska ha körkort.
Man får ha tre säkerhetsbälten, skyddsrock, hjälm och diverse andra skydd om man ska åka med henne. Men vi klarade oss till väsby iallafall.

Sandra fick reda på sin riktiga bh storlek i min favoritbutik. Hon var på dåligt humör resten av dagen.
Själv blev jag ruinerad efter att ha köpt en bh, strumpbandshållare och ett par jättesöta stay ups. INTE billigt!
Men det kostar att ligga på topp.... eller nått.

Sen åt vi romantisk middag på Lucky House.

Nu har jag ont i ryggen och ska sova. För jag är trött och ska jobba imorgon!
Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Romantic dinner låt härligt!

Jobba så flitigt rara du!

2008-12-22 @ 13:32:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0