shittans

Igår fick jag mysa med världens sötaste kattungar hemma hos Andreas. Usch så söta dom är! Sen blev jag bjuden på spaghetti och köttfärsås med. Micket gott.

Nu får det också vara nog. Har haft huvudvärk 3 dagar i rad. Det går inte över. Varken med värktabletter, mat eller VATTEN. Så nu ska jag ta tag i saken och faktiskt ringa farbror doktorn då mina bihålor är så gott som igentäppta med. God, I hate this.

Ringde min coach och skulle prata med honom. "men fan vad du låter, nu fixar du ett läkarbesök och kryar på dig!"
Lika bra att göra som tjifen säger. Måste ju ha läkarintyg också om jag ska få något klirr i kassan nästa månad. Suck.

Nej, nu ska jag ringa samtal sen sova.
Eller försöka iallafall.

"hosta inte, den åker ut då"

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha, ja usch. Förstår att du blev rädd.



Ja, ring farbror vitrock nu och rensa ur snoken =)

2008-12-09 @ 14:59:36
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0