worry but the wrong things

Hej hej, hallå!

Igår låg jag och pratade med Mister C i telefonen, långt in på småtimmarna. Till slut ville han lägga på bara för att jag hostade som en jävla idiot. Jag minns inte ens om vi sa hejdå. Kanske Godnatt. Nåväl!
Har sovit jättekonstigt inatt och det kan bara bero på två saker:
1. hostandet
2. drömmen
Min dröm började med att jag och en vacker dam hade vilt sex, haha och jag tror på fullaste allvar att jag... kom. På riktigt.
Tjejen var inte vilken tjej som helst. Det var Halle Barrey, hur fan stavas hennes namn förresten? Skitsamma. Det var hon iallafall och vi var med i någon Bondfilm. Mycket komiskt! Henne fick jag ligga med iallafall.
Sen hamnar jag i en ormgrop med en HEEEEL del (nakna) människor. Host... Konstig dröm, mycket konstig.

När allt är slut så blir min porrfilmsrelaterade dröm tillen mardröm. Den blir jätteverklig. Jag och min vän Jenny är med. Vi är i någon slags källare där ett psykopat håller hus. Jenny "råkar" skjuta den här mannen i pannan och han kan ändå jaga oss. Det var svinläskigt. Sen låste vi in oss i ett skyddsrum som fanns där. Tills det knackades på av polisen. Sen fick vi sitta i förhör och han galningen var med. Den här galningen finns på riktigt och är i min närhet ganska mycket. Mer än så säger jag inte förutom att det inte är en släkting eller så vidare.

Vårat straff blev en flytt till mitt landställe. Ingen mobil. Inget internet. Ingenting. Förutom att "mitt" barn var där. Vilket inte alls var eller är mitt barn då det är mitt gamla dagisbarn. Men det var iallafall "MITT". Det, hahaha. Han var iallafall min.

Sen vaknade jag. I världens hosta och att min telefon ringde. Så kul var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0