eh he he.. i think im gonna have a baby right now.

Missade One tree hill igår bara för att jag var på bio, helvete. haha! Så jag ställde alla klockor idag så att jag inte skulle missa reprisen. Jag verkligen lever med i den serien, jag är kär i Nathan (men han borde klippa sig.). Sen är jag kär i Chase också (alltid varit.) Brooke Davis är inte så ohet hon heller!
Jag kom på mig själv igår efter bion att jag inte gråtit på jättelänge. Nu gjorde jag det när jag såg biofilmen och O.T.H avsnittet idag. Jag är en känslig varelse just nu, haha.

Sen blir jag en aning deprimerad när jag ser 'Alla hjärtans dag' reklamer överallt. JAHA, vad ska jag göra då?
Kan ju inte ha romantisk middag med Nadja i år igen. Hon har ju fan en karl.
Vad har jag då? Ingenting.

Ska nog skriva mig en fin kontaktannons. Är ju ändå en vecka kvar. What to do, what to do..
kanske ska fråga Pontus (lillebror) om jag får låna hans vän.
Jag vet helt sjukt. Jag hade kunnat hooka en 16-åring. Förstår ni lammköttet, ändå hade jag säkert aldrig bangat.
....... eh he he hehehehehahahahahohohohoihihih. Jo, det hade jag nog... kanske.

Nu ska jag diska... guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vad roligt.

                                           image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0