håll mig hårt min älskling!

är en riktig snorunge idag! Det bara rinner och rinner, tänk er ett vattenfall? Ja, det är typ jag. och ögonen rinner också! Nej, inte var eller något annat. Det är förkylningsrinnande. Men det stör mig... Jag vill vara frisk.

Jag tänkte ringa och boka tatueringstid också. Nu vet jag äntligen vad och VART jag ska ha allting. Alltså det är mina planer nu, och fixa naveln igen innan sommaren. Känner mig naken utan någonting i den.
Jag vet.. gay, men jag måste.
Sen är det gay att jag sitter med pappersbitar i näsan för att jag inte orkar snyta mig hela tiden. Då är det bättre så här.

Igår ringde min mamma och sa att hon älskade mig också, det var ju ganska gulligt faktiskt.
Men jag orkar inte prata med henne å länge för att hon säger alltid samma saker tusen ggr.
Ni vet som fulla människor, fast hon är spiknykter. Inte okej...  Jag ville bara berätta allting som händer just nu för henne, men jag orkade inte och kunde inte. Fick inte fram någonting.
Nu fick jag lock i öronen, kul.

Det var drama igår?!?! hahahaha.. jag är inte förvånad alltså. Tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0