I wanna have your babies ... sort of

Iskall, helt helvetiskt iskallt är det ute. Och då har jag ändå en fet jävla gåspulla till jacka som ska värma riktigt ordentligt. Jag menar.. för några tusen ska man väl ändå få vara varm tänker man. Men kanske inte nej..
Ni ska se mig på jobbet, då är jag riktigt het.
*svart täckbyxor med vita ränder på sidorna
*våra svart fina "Förskolorna" jackor med en fleeze involverat. Som faktiskt håller värmen asbra.
*min asheta vita mössa
*snodde Satus tummvantar..
och så hade jag två flätor som hängde ner, riktigt het måste jag erkänna.
Skulle hellre vara barn och bli påpackad overall, fleeze, halsduk, vantar, mössa och ja allting därtill.
Men jag måste säga det, klä på 10 småbarn på rakarm under lopet av 20-30 min är helt galet jobbigt och man blir helt svettig. Speciellt att försöka dra på minstingarna kläderna, dom kan ju inte anstränga sig för att hjälpa till heller så då blir allting ÄNNU jobbigare. Men det är ju kul... ändå.

Heidi ringde mitt i mellis

- hej, jag jobbar kan inte prata.. ringer dig sen
- pussy du är asså!
*klick*
Vi älskar varandra.

Sen får jag ett sms (inte av heidi då.)
"Nu sitter jag och tar en öl med min bror och diskuterar dig ;)"
WHAAAT!? Hahh.. oh im so special.

Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

Alltså JA....du e ju fan ashet i arbetskläder...höhöhöhö *pöss*

2008-02-15 @ 18:27:02
Postat av: j.

Hahaha visst är dom snorheta på mig? ;) haha

2008-02-15 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0