this time you should take me away

Jag tog mina första steg mot verkligheten idag och det kändes sååååååååå skönt.
Jag tog mig tiden att åka och smeka sönder lite affärer med Joanna som jag heller inte träffat på en evighet.
Införskaffade mig iallafall

*nya stövlar
*nya jeans
*en ljusrosa tröja
*en bh som förövrigt är 5 strl för liten egentligen, men vad gör det om hundra år.. den var grymt fin!
*två par trosor
Ja, typ det.

När vi går ut från H&M så säger Joanna
"jag hatar att handla kläder med dig!"
Jag: "men va... vadårå?"
Hon: "men du är så jävla snygg!"

Alltså easy. Jag blev helt ställd faktiskt! men puss på dig.

Nu är jag hemma och känner mig på så himla bra humör och jag hatar den människan som skulle försöka förstöra det just nu. Jag äääääääääääääälskar att må bra stjärnstopp!
Nothing can stop me now..

Låg och tänkte på dig igår och kom på att jag saknar dig. Jag har inte pratat med dig på över två veckor nu.
Det är helt sjukt lång tid. Två veckor.. Kan du bli mänsklig och använda din telefon som normalt folk så man kan nå dig på något sätt. Vill bara fråga hur du mår, vill bara höra din röst. Litegrann..

Nu är det Gaygalan, tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0