but please... be a man and swallow it!

Nu var det ju inge roligt. Jag satt och hade värsta grejer på hjärtat som jag ville skriva ner här och nu kommer jag inte på någonting. Vad är grejen, hallå.

Idag är det faktiskt tre stycken JÄTTEsöta tjejer som skrivit till mig, ah man bugar o bockar. Men alla tre var ju helt sjuk psykiska. Jag gillar nog inte tjejer på riktigt varken i bingen och utanför. Helt generellt så är tjejer jobbiga och ganska tråkiga. Har så mycket ROLIGARE med killar. Då pratar jag inte om att knulla. Utan annat, dricka öl.. snacka skit och vara EN brud bland grabbarna.. det är nice. ... Man kan vara lite mer öppnare och skämta råare med killar. Har ett fåtal med såna kvinnliga vänner, men er diggar jag to death.

Pratade med Nadja idag i telefon cirkus två timmar och diskuterade våra dåvarande liv osv.
Vi pratade om det vi alltid pratar om, killar, sex, tjejer, flytta, körkort, idioter, jobb och ja.. etc etc etc.
.. och åldrar. Jag har ju ett problem vad det gäller åldrar.. generellt så gillar jag inte ett dugg folk som är yngre än mig. Knappt folk som är 1-2 år äldre än mig heller, finns vissa få undantag.
Vet inte om det är åldersfetsih eller vad grejen är, men jag klarar inte av det. Hur "mogen"  du nu är.
Har träffat 30-åringar som beter sig som 14 också, det är lugnt.

Sen så berättade Nadja iallafall att hon varit i skåne och träffat sin man, och någonting är fel med mig för jag började böla och skratta, och sen bölade jag igen. Saker som händer i verkliga livet som bara händer på film ettrar sig fast. Hon berättade iallafall att när hon hade satt sig på tåget för att åka hem hade han gått fram till fönstret och gjort ett hjärta och att hjärtat hade varit kvar på fönstret enda fram till sthlm. Snacka om gulligt, och snacka om vad brudig jag är när det gäller sånt. .. ungefär som mitt möte på perrongen.. oh. oh oh oh ohhhhh. Det var bäst.
Men jag är inte den som är den som skäms för att erkänna att jag tycker sånt är gulligt, folk som vågar visa sina känslor öppet är det bästa som finns och det smittar av sig. Om man nu inte är en bitterfitta som vill döda alla kära människor för att dom står och pussas.. Jag lyfter hatten för dom som vågar.
Och folk som vågar skaffa barn också, förstår inte vad det är med er ynkryggar som inte vågar eller vill skaffa barn. Barn är bäst, och bara för att jag skriver så här tror alla att jag vill ha barn nu. Vore jag apkär och hade världens bästa förhållande nu hade jag inte tvekat en sekund.. eller ah okej.. ett år kanske.
Barn är coolt. Man ska vara cool och Stolt förälder, även om du är 18 år. Hatten av för er!

Nej, nu ska jag laga middag och spinna vidare på mina översvämmade tankar som jag inte kan lämna ut här.


to be or not to be..


Kommentarer
Postat av: Anonym

... vill du spada mig? ;I

2008-01-16 @ 17:35:53
Postat av: i.

vad kommer den där..
ålders..fascismen ifrån?

Fasiken också :/

2008-01-16 @ 21:29:57
URL: http://starlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0