time out

Helvetes jävla kukarsel också. Jag visste det, skrev typ ett fem meter långt inlägg om min dröm jag hade inatt, GLÖMDE kopiera och GLÖMDE ta upp satellitrutan DVS när jag sen var klar och skulle spara så kom jag till sidan "DU ÄR UTLOGGAD DIN FULA HORA" Fan vad sur jag blir. HELVETE! Nu får jag börja om, tog fan en timma att skriva. Fan då!


Först och främst var jag hemma hos Stefan vi stod och rökte utanför hans port, jag vet inte varför vi stod där men det gjorde vi. Helt plötsligt kommer Fritz förbi, och jag följer med honom. Sen ska jag åka hem men jag kommer på att jag inte har något busskort, då kommer min faster förbi och plockar upp mig vi åker till vårat landställe. Vi ska fira jul där tydligen.
Kommer in i storstugan och hälsar på alla utom en person, som jag känner igen som fan men aldrig träffat och aldrig pratat med. En person här från qx som skrivit 58 gånger man jag har aldrig svarat. Men jag kände igen ansiktet så väl. Jag frågar vad han gör här och vem han är? Jag får till svar att det vet jag sååå väl. Eh ok.

Jag går ner till våran stuga iallafall och ska byta om när dörren slås upp och han kommer in, jag ber honom gå därifrån men han går fram till mig, luktar mig i nacken, luktar mig i håret och drar ett finger från min hals ner mellan brösten, jag håller på spyr. Låt mig vara! Han går därifrån och säger att jag ska börja skärpa mig annars kommer det hända otrevligheter.
Efter en stund hör jag något som piper konstigt, jag börjar leta överallt helt galet och lyfter och vänder på allting, tills jag hittar som ett litet chip, stoppar in det i min telefon och så sätts en klocka igång, jag förstår först inte sen kutar jag upp till pappa och visar honom, han försöker fixa det. Samtidigt går jag fram till psykopaten och börjar slå honom.
Pappa säger åt mig att sluta tills jag står där och gormar och berättar att det är han och han stalkar mig.
Pappa går fram och lyfter honom i kragen och säger något jag inte hör riktigt. Inget mer med det, sen ligger han där i soffan jag går fram och ska prata med pappa jag vänder på klacken och går mot ett av rummen jag kännet att någon går bakom mig jag vänder på mig och ser honom med en kvin i handen, psykopaten alltså.
Jag börjar springa försöker stänga dörren och låsa den, men han är för stark, han hugger kniven mot dörren och jag orkar inte hålla emot, den flyger upp in i mig och han kommer med kvinen mot mig. Jag ar tah i hans handled den han håller kniven med. Försöker hålla emot, men han är så nära mig hela tiden. Får kraft från jag vetintevart och kör kniven mot honom rakt i bringan på honom, men den penetrerar inte helt, spetsen går in och han börjar blöda.
Jag springer därifrån pappa och Gunnar möter mig, och dom tar tag i honom.. Gunnar tar ett lakan lindar in hans överkropp och ansikte, pappa vänder sig om och ber mig banka och slå i väggen.
Jag gör det utan att veta vad som kommer att hända.
Jag hör bakom mig att dom slår och slår och slår.
När jag väl vänder på mig så är han borta, jag ser en katt jag aldrig sett.. pappa kollar på mig konstigt och säger att det är 'han' jag säger till pappa att döda katten.
Katten kommer fram och stryker sig emot mitt ben, exakt samma strykning jag fick mot kinden förut, en äcklig strykning som ger mig kalla kårar.

Ser hur pappa och Gunnar går mot skogen med katten i ett lakan, jag börjar gråta för att jag är världens djurvän och det var ändå en katt dom kommer bryta nacken på, inte den där sjuka psykopaten. Men det var ju så jag var tvungen att tänka. Jag hittar ett kassettband med mitt namn på och lyssnar på det, det är ett band han har spelat in och han pratar om mig.
Han pratar om allt han vet om mig. Det är alltså ALLT.
Jag börjar gråta, tårarna forsar.
Sen kommer det till att han läser stycken ut min dagbok.
Nu kräks jag för att känslan av en människa som JAG aldrig träffat eller pratat med vet varenda liten detalj om mig, vet allt jag har pratat om.

Nu vaknar jag upp på riktigt är helt kallsvettig och jag har träningsvärk i varenda liten muskel, jag måste ha spänt mig något förjävligt när jag sov och drömde det här, inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0