What an joke

Var det inte vår igår? Och idag är snön tillbaka. Och jag blir lika deprimerad igen.
Jag hatar verkligen snö. Jag hatar vinteraktiviteter. Det skulle jag inte göra om jag nu kunde åka bräda.
Men nu kan jag inte det. Ska förvisso till fjällen (någonstans.) vecka 9. Men jag kan fortfarande inte åka bräda.
Jag ska ta kurs, eller lektioner kanske det heter. Jag kommer bli utvisad.
Jag är en människa med hemskt dåligt tålamod. Jag kommer stå och skrika som ett barn och typ lägga mig och gråta i backen. I barnbacken. Medans alla småkids på 7 år åker förbi mig och skrattar åt mig.
Får göra som jag gjorde när jag var 3 år. Finns bevismaterial på film. När jag traskar upp i slalombacken med min rosa pulka, ställer mig still, tittar ner och ropar "VILL INGEN ÅKA MED MIG?" till svar är det enda jag får: "JOSEFINE KOM NER DÄRIFRÅN", "JOSEFINE DÄR FÅR DU INTE VARA".
Jag traskade ner med min pulka igen.

Jag såg ut som en teddybjärn fast inte riktigt så tjock när jag var liten.
Hade en liten nalle på vårat landställe som ser exakt ut som mig i ansiktet.
Varför får folk för sig att jag var rund när jag var liten?
Ok i ansiktet men det är jag fortfarande. Men jag var ju inte ett dugg tjock.
Ni bara vill att jag ska vara tjock så ni kan mobba mig.

Har återigen ringt UM, men JA.. jag är en nojig människa och är van med felbedömningar. That's that.
"Bra, Josefine.. du gör helt rätt." Jag älskar när äldre damer pratar så till mig.

Det blev en aning när jag får ett mail om att du saknar mig. Jag blir pirrig på nytt..
argh.


Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

Och inte kan du jobba imorrn....crap och urrk säger jag bara!! Pööööss på dig iaf

2008-01-22 @ 20:29:54
Postat av: Sandraa

Ska du till fjällen v.9? :D

2008-01-22 @ 21:00:05
Postat av: Anonym

Hahaha som det ser ut nu ja :p men vi får väl se då :P

2008-01-22 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0