"För jag e brun om bena, precis som de ska va"

För en gångs skull kan jag andas. Jag kan andas och bara njuta av livet, helt sjukt underbart! Att få ventilera allting man tänker på och få respons på det är nog det bästa som finns.

Igår kom Nadja och plockade upp mig sen åkte vi hem till henne för att dela på en flaska vin.
Det blev en till. Vi satt nog på balkongen ett X-antal timmar och pratade på om allt och inget. Som vanligt.
Sen kom pappa Johnny och joinade oss i nån halvtimme. Det var väl trevligt det med.
Sen fick vi nog och gick och la oss.

Drog iväg till stranden vid 11 imorse. Blåste ju som fan. Men solen stekte på ändå och jag lapade utav bara helvete.
Jävla fifan vad underbart det är med sol! Sen är jag måttligt glad att jag inte bränner mig nu för tiden.
Jag lyckas vara i solen ett antal timmar utan att jag ens blir röd. Ok, blir väl inte bajsbrun direkt. Men jag får färg!
För att ha ungefär noll pigment egentligen, ja alltså som en albino ungefär. Så är jag helt överlycklig.
Det blir bättre med åren..

Efter att vi legat och lapat sol så drog vi till Enköping för att grilla hemma hos Farmor Birgitta.
Ni som inte förstått är jag så gott som uppvuxen med Nadjas familj med, så allt som är hennes är mitt och allt som är mitt är mitt. Nej men skämt å sido. Hennes pojkvän kan hon väl få ha själv då.

Iallafall.. i Enköping hamnade vi. Det var ju fan inte ens varmt längre. Kent gick och plockade fram lite raggsockor och lite strumpor från lumpen som JAG fick. Gick till knäna, helt underbara. Kändes som fotbollsstrumpor. I like that!
Sen hade jag glömt cigaretterna i bilen så jag gick mot hallen för att traska till bilen och hittade mig ett par träskor.. dam dam dam. Det kändes som jag var på landet. Där traskar jag jämt omkring med antingen träskor eller gummistövlar.
Då känner man sig söt. Faktiskt. Lant-Lisa!

Farmor B försökte nog supa ner oss. Det gick väl hyffsat. Jag är inte onykter nu iallafall. Men det kommer väl ordna upp sig strax! SKOOOOOOOOOOOOOOOJA.. ska sova snart och sätta på ljudlöst på telefonen. Så ni vet.

Guess what? Igår fick jag äntligen en frisörtid!!!!!!!!!!!!! Så på onsdag (FÖRHOPPNINGSVIS!!) ska jag dit och bli tillfixad. Och hur det ska bli, det får ni se sen. ;-) Jag är nervös iallafall. Jag är jävligt nervös! Nog om det. Jeanette är bästa frisören.

Nej nu ni små pullor ska jag gå och knoppa. Min katt skriker efter mig eftersom jag varit borta ETT dygn.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0