I brist på annat

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
"Ok...krya på dig då miffo så tar vi det en annan gång :)"

Vad gillar folk bäst hos dig?
"Ha ha, vad drömde du om mig för?"

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Haha, men enh backup eller hur det stavas. Ja du jag vet inte."

Vad var det första du sa imorse?
"Hej exet! Vad har du för dig? Ska vi leka?" (det är inte mitt ex. jag har inmte kontakt med såna)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Oj oj. Jag e hur pigg och utvilad som helst...hoho"

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Hej exet! E du på stan runt fyra idag så kan vi ta en vända.."

Så vad säger du under förspel?
"Godmorgon Godmorgon min lilla solstråle. Tänkte berätta att jag är så trött att jag snart avlider. Är det normalt? Jaja. Kiss kiss. Ha en bra dag my love."

Och efteråt?
"Men blä. Krama katten och sov med lampan tänd!"

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
"Men berätta då, herregud!"

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
"Ut ikväll miffo?"

Vad sjunger ditt favoritband om?
"Oh yes! Sånna där vita som du har på nylleboken? Det är väl dina?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0