Leeeeeena Leeeeeena Handéeeeen

Jag är helt besatt av Loliop remixen med Kanye, EY! Repa repa repa repa.

Idag har jag faktiskt hunnit städa, plockat undan alla kläder, diskat, lagat mat (kycklingwok med eggnudles + 2l vatten). Jag har hunnit duscha, jag har hunnit träna ben och rumpa, stretchat, duschat igen och fått världens volym på håret.
Rökt ett antal cigaretter, pratat ett antal timmar i telefonen med Lissan om livets uppdateringar.

Jag måste lära mig att sträcka på mig. Kommer se ut som en säck potatis snart annars. En tutt-potatis-säck. SCHYSST!

pssst... den där Isa, hon är söt hon. Även om hon är yngre.. Där fick jag smäll på fingrarna.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hihi sötnos!<3

2008-07-08 @ 23:21:30
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0