match.com

Nathalie ringde mig igår i all hast när jag låg och hade vilan. Hon skrek och jag viskade. "VARFÖR VISKAR DU?" Dämpa dig, jag har vilan och jag kan inte prata just nu. Det hon hinner berätta är att en kille på hennes jobb vill dejta mig.
Jag blir naturligtvist jävligt nyfiken.

J - Vadfan är det för kille? Jävla mongo du är.
N - En kille på mitt jobb. Han lämnar mig inte ifred om han inte får en date med dig. Haha!
J - Men gud. Han är säkert asful
N - Men nej, han är gullig. På sitt sätt. :)
J - Haha, jag dör. Han är tjock
N - NEJ! han är inte tjock. Inte så jättetränad bara
J - Jag får en känsla av att han är ful
N - Men han är inte ful!
J - Ge mig en bild!
N - Men du vet att man inte ser allt av en människa på bild.
J - haha, nej nej. Men det ger ett första intryck. Haha
Hon skickar en bild. Jag raderar den på en gång.
J - Nej. Tänker inte gå på date med honom. Jag träffar en just nu!
N - Ljug inte! Om han hade sett ut som en modell hade du varit hur ledig som helst. :p
J - Tyst med dig!
N - Onda kvinna! :p
N - Vet du hur skön han är? Så jävla rolig. Du skulle digga honom. Som kompis alltså.
J - Hahahahahah. Jag ska inte dejta honom för att du ska bli av med honom.
N - Kom igen!
J - Sluta! jag ska inte dejta en ful kille
N - Du är ju dum!
J - Ja, men iallafall.


Folk kan INTE para ihop mig med människor.
Mindre ens försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0