Men juste

Ena katten hade tappat en fästingjävel på golvet idag. Stort som ett blåbär blev JAG tvungen att plocka upp den.
Med halva toarullen högsta hugg så tryckte jag ner den lilla jäveln i golvet. Helt pltösligt ploppar det till ordentligt och det sprutar blod. Jag skriker som en liten flicka och ryser i hela kroppen och får för mig att den sprutar fästingbebisar överallt. Det kryper på mig. Springer till toaletten och spolar ner kräket. Sen fick jag torka blod från golvet.
Det var som ett mord. Dexter, that's me.


Jag har alltid velat rida, på en grön sommaräng känna vinden vina. Jag håller fast i din man.
Varje dag, rider omkring. Varje natt din emot min.

- Freestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0