Torsdag

När jag menade att jag ville (SKULLE) sova länge idag menade jag inte att jag ville bli väckt klockan 09:32 av att massa barn skriker och att en bil står och tutar oavbrutet. Är det något som gör mig på dåligt humör så är det bilar som tuter.
Nä, skoja bara. Men det var sjukt irriterande. Så jag traskade upp spritt språngande naken.
Bilen slutar tuta. Jag ska öppna balkongen för att det är bastu hemma hos mig. I samma veva jag öppnar balkongdörren så stiger min granne ut "hej hej". Eh, hej. Springer in igen och gömmer mig på toaletten.

Nu dricker jag mitt vaniljté och försöker orka att ta tag i dammsugaren. Jag gjorde inte det igår. Inte så otippat.
Jahapp. Idag får jag ett fruntimmer på besök. Hon tyckte jag skulle vara ful idag, då får jag helt enkelt vara ful.


sue me baby for grabbin' your ass.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Ful? Men hur skulle d gå til???? D ordet finns inte i närheten av din naturliga skönhet babe ;-)

Pöss på hela dig o ha d så gött me kjoltyget...

2008-07-17 @ 14:48:33
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: josycozy.

Haha, du är ju underbar! ;) ja, jag är så naturlig man kan bli... almost, hihi.



we gotta hook up soon!

Och ja det ska jag, hehe.

PUSS&SMEK

2008-07-17 @ 15:03:23
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0