tvättkassar

Jag sitter här på min röv medans min lillasyster rensar bland smutstvätt. Jag sitter och skrattar och tycker att hon får skylla sig själv som låter högarna bli större och större.

Till slut säger hon: Vi måste skaffa IKEA-kassar till våran tvätt
Jag: Eller, så börjar du hjälpa till att tvätta lite oftare så finns det knappt någon tvätt!
Hon: Alltså.. hur många kassar går man ner med?
Jag: För många, det är pinsamt. Vi måste köpa en tvättkorg!

Next thing to do. Införskaffa en tvättkorg och mindre kläder.
SKOJA BA!

Kommentarer
Postat av: Lissan

eller så kan ni gå lortiga...hahaha

2008-07-22 @ 23:38:04
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: j.

Rännstensungarna!

2008-07-23 @ 13:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0