Vem gav er luft?

Varför har jag alltid lyckats träffa människor som måste bevisa saker för mig. Berätta saker jag inte alls behöver veta. Förklara saker i detalj så jag vill kräkas även fast jag inte ens bryr mig.
Är det där sättet att bete sig på, är det ett sätt att försöka göra en människa svartsjuk? För jag blir inte svartsjuk.
Jag blir bara sjukt irriterad. Är man lycklig, fine var det då. Men man behöver ju inte förlöjeliga(?) mig. Det blir bara pinsamt.

T.ex "Hon jag träffar nu är 10 gånger snyggare än dig, så jävla sexig naken" Ok, kräks. "Nej, förlåt.. förlåt..". Ok, dö?
Känner ni med mig? Det handlar inte om svartsjuka. Det handlar om att jag skäms för personen.


puss alla lyckliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0