alive and med mycket of I-landsproblem

Det är skönt att vakna och komma på att man har så jävla mycket att fixa hemma så det är helt sjukt. Jag har tyvärr ingen mamma hemma som hjälpr mig med ditten-datten. Sorry. Kanske ska låna din mamma då och då som jan vika mina kläder och städa mitt rum. Ahhhh. Nåväl. Här sitter jag 20 år men erfarenhet av hushåll sen 10 år tillbaka. Ok, liten överdrift. Men nästan. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

All min rena tvätt ligger på min säng, det är väldigt mycket kläder som nu säkert är håriga. Kattarslen
MIN toalett förbrukas av min 13/14 åriga lillasyste som inte kan hålla rent efter sig. Ligger saker överallt, jag får tokryck och skriker. Och till svar från pappa får jag "hon är i den åldern nu, låt henne va"  skojar du me mig eller? Hon kan väl iallafall bete sig som folk och sluta grisa ner MIN toalett. "men Jossan du betalar inte ens" Eh, jo det är precis vad jag gör.

Min hårboll jagade en geting i mitt rum. Det ska bli intressant och se när jag får mitt första getingstick i foten.
Jag hittar inte mina gråa jättefina gardiner. Spårlöst försvunna, jag blir blind av solsken kl 5 på morgonen tack vare mina vita, ursäkta GENOMSKINLIGA gardiner i fönstret.
Jag sover som en rövare, dvs min madrass och allting som ligger på sängen ligger en halvmeter utanför sängen.
Det finns massa tvätt att tvätta som inte ens är mitt och jag har ingen lust att ställa mig och tvätta min uppkäftiga, ignoranta, träsktroll till lillasysters tvätt.. Braceface.
Visst är jag vuxen!?

Nä, nu sitter jag här så gott som naken och borde börja med mina "sysslor". Bör ta på mig lite kläder, känns lite väl näck.
AAAAAAH.. frukost, det finns frukost hemma. Först frukost SEN sysslor. YES!  


Igår fick JAG frågan. Igår var det JAG som svarade.
Igår var det du som skrev "man dör för dig".
Inte bara jag som använder det.  ;-)

Ok, fast easy. Nu lät det som att jag har fått ett frieri. Men icke sa Ni(c)ke.

OH CLEAVER ME!

Men ni känner mig, jag har inte FÖR mycket förhoppningar i bagaget. Man kan inte alltid vara ödmjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0