Delete, tack

Varför ska min hjärna envisas om att drömma om den där jubelidioten gång på gång. Eller ok, med jämna mellanrum.
Och jag drömmer alltid ungefär exakt likadana drömmar. Vi bråkar och håller nästan på mörda varandra.
Han skämmer ut sig själv, jag skriker på honom. Han flippar, tar sönder saker med mera med mera och jag fortsätter att skrika att han är dum i huvudet och att jag aldrig kommer fatta vad såg i den människan.
Jag skakar av ilska tillochmed när jag vaknar för att jag absolut varken vill eller orka tänka på honom. Inte ett jävla dugg intresserad av att drömma om honom heller. Det är som att drömma om spindlar, den känslan får jag.
Det jag frågar mig själv varje gång är hur fan jag orkade med så länge? När jag berättar för folk (som bryr sig) så höjer dom ögonbrynen och undrar vad fan jag tänkte med. Jag tänkte helt enkelt inte med någonting.

Människor ändras, människor kan ändras snabbt. På två år ändrades hela jag. På ett år ändrades jag känslomässigt. Brutalt mycket. Jag tänker på saker. Jag gör ingenting bara för jag "känner för det"
Bara för att jag "känner för" att ligga med en person bara så där, så gör jag det iallafall inte. Förut hade jag gjort det. För över ett år sen hade jag absolut gjort det. Bara för att jag kunde.

Jag vaknade bara och kom på att upptagna människor som träffar andra är insekter. Insekter med mentala rubbningar.
OK, om man kommit överens om det så kan det vara ok. Men jag höjer fortfarande på ögonbrynen för folk med "öppna förhållanden". Om en person som är tillsammans med mig skulle fråga mig en sådan sak skulle jag ta det som att jag inte räcker till, därmed så skulle jag göra slut med den personen. Jag är inte HELT dum i huvudet.
Folk med noll respekt är inte min grej. Jag har tjejkompisar som har berättat att dom 'råkat' göra saker med andra killar. Inte gått fullt ut, men ni vet. Det kan vara små petita grejer som ingen kanske skulle bry sig om men ändå. Och när dom säger till mig "men om HAN skulle göra så mot mig skulle jag göra slut på en gång". Ok. Men det är lugnt att du gör så?
Eller? Jag kommer aldrig förstå mig på människor som inte förstår sig på innebörden av 'lika-lika'.



EX

"Det finns en andledning till varför Ex är Ex"

Kommentarer
Postat av: Lissan

Jaaa aaa...d finns verkligen en anledning till att Ex e just Ex!!! Lets keep the X´s OUT!

2008-06-11 @ 15:28:02
Postat av: Glory

mmhh...Ex'en kan man heja på men inte mer!!!

2008-06-11 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0