Du skulle kommit förr

Jävla fröken röd att skrämmas sådär, haha. Sluta upp med det! Nåväl, välkommen då - äntligen!
Jag sa det till Anne när jag kom till henne i lördags att jag egentligen skulle behövt ha lite sex för att få lite tryck så att mensen skulle komma, haha. Iallafall. Det blev massor med vin, det blev öl det blev sol det blev allting.
Det blev Tegel, igen. Nej, jag har inte blivit en tegeltorsk. HAHA, så jävla kul är det inte. Jag minns inte ens någonting förutom när Natalie kommer fram "kom vi går och köper shots... du betalar!" med glimten i ögat dock.
Det blev inga shottar. Jag var förfan tvungen att leta reda på Anne som hade gått ut och såg jättesur ut. Men det var hon inte, hahaha. Sen åt vi tydligen kebab, vilket jag inte minns. Sen fick vi skjuts hem av Natalie's gollis.
Jag och Anne satte oss på altanen när hennes granne ringer och säger att han kommer förbi.
Han gör så att jag skadar mig riktigt ordentligt. Helt seriöst så var jag bara sur på honom hela tiden ungefär.
Jag skickade iallafall ett sms till Anne och bad henne skicka hem honom, hahahahahah.

Jag vaknade och var inte ens bajsnödig. HELT UTRULIGT! Jag och Anne tog med oss den stora "endags hunden" på promenad till Ica för att shoppa loss. Det blev korv och melon och chips! Mhmmm.. Sen låg vi iallafall HELA dagen på altanen och dog. Jag dog. Sen kom Natalie förbi också. Jag somnade på madrassen i solen sen fick jag ett glas med vatten mellan benen, jätteskönt. Sen drog vi hem till pappa Benny för att grilla, ja.. Anne's och Natalies pappa alltså.


Iallafall.. jag har fått färg och jag är asbra.

 

Kommentarer
Postat av: Anne

PARTYPJUCKSEN! :D



Du kommer att lära dig att älska tegel.. snart så. moahaha ;)

2008-06-02 @ 21:27:19
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Natta

Hahaha, så jävla kul! ;D Försöka duger alltid :p

2008-06-02 @ 23:56:24
URL: http://nastynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0