kräks!

Jag vill inte se mat på några dagar nu. Fyfan alltså.

Sandra kom och plockade upp mig, vi drog och handlade mat, vi var på en "powerwalk" hahahahaha. Sen hem till mig och jag lagade romantisk middag för oss två. Sandra gjorde sallad. Det blev supergott!
Fem minuter efter att vi lagt oss på soffan och efter lite snuskprat så säger hon "ska vi inte stoppa in baggisar i ugnen då?" Vi hade köpt skagenröra också. Inte ovanligt direkt. HAHA!
Sen låg vi på soffan som två jävla fettosar och kollade på "Girlilicious" eller fan det heter. Man kände sig ju genast mycket snyggare och smalare! "Sådär vill ju jag meeeeeed se ut". NOG!

Vi pratade om våra "våt-problem". Vi vet inte vad vi ska göra åt saken. Bara gilla läget tills man blir uttorkad.
"det är ju som att den simmar omkring". Hahahahahahaha.. nog.

Jag orkar inte jobba imorgon, jag orkar verkligen inte. BAH!

Kommentarer
Postat av: S

Det är bra att jag aldrig behöver gå igenom någonting själv, för vi är ALLTID i samma situation. Fattar inte hur vi lyckas. Men jag gillarre!

Idag: våtproblem - grova våtproblem.

2008-06-26 @ 09:41:56
Postat av: j.

Jag vet, jag förstår verkligen inte heller HUR vi lyckas med det. Vi bara gör det.. alltid.



Ä det så? Rinner det?

2008-06-26 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0