Lovely!

Jag älskar att duscha. Det är så sjukt jävla avslappnade och så sjukt jävla skönt. Jag kan stå i timmar.
Och för tillfället kan jag stå i timmar också för att jag ser extra brun ut så fort vattnet nuddar min kropp.
Ohlalal-effekt på det! Ville knappt gå ut från duschen. Jag är inte egenkär. Inte ett dugg.

Sen traskade jag in på rummet för att smörja in mig, men halleluja. Det var riktigt skönt. Jag ska aldrig mer glömma smörja in mig. Jag dog, så skönt var det. Sen såg jag alla små vita hårstrån på mina lår som vanligtvis inte ens är synliga. Det tyder bara på att jag inte är vit längre, DET betyder att jag kan använda VITA underkläder.
Så jag drog på mig ett par vita trosor och typ OHLALALA igen.

Nu är jag nöjd. :-)

Kommentarer
Postat av: Glory

flinar

Du é ju bara så störtskön!

Lycka till imorrn tummen

Puss på tutten ;-P

2008-06-12 @ 21:29:56
Postat av: j.

Hahaha, you know it baby! ;-)

Ja, tack så mycket. Det behöver jag. Haha jävlar.



puss på snippan.



haha

2008-06-12 @ 21:47:41
Postat av: matilda

duscha är himla mys! :D

haft en bra dag?

2008-06-12 @ 22:20:32
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0