MÅNDAG-NATT, GODNATT!

Sist det här hände (jag och mina musproblem) så slängde jag mig upp i min gynekologs stol och sa "GÖR NÅGOT JAG HAR KONDYLOM" och grät. Hon flinade åt mig och sa "jag ser ju att du rakar dig.. en irriterad hårsäck bara".
"Aha" säger jag och sjunker ner så långt man kan i stolen och rodnar och får den röda färg som inte ens finns på världskartan. Aja, jag hade iallafall inga vidriga mus-sjukdomar.

Nu är det samma veva, SAMMA hårsäck och jag tror jag avlider. Det börjar dock släppa lite nu. Men alltså att kissa är PAIN! För att det ska gå så smärtfritt som möjligt stödjer jag mig på huvdet mot golvet och håller armarna runt benen.
Det här är komplicerade saker. Alltid jag, jag lyckas alltid.

Inte för att ni bryr er, men det gör mig ingenting.

Nästa gång super jag ner mig själv och beställer en brasilliansk vaxning. Må kosta vad det kosta vill, jag ska ändå vara dyngrak och sära benen för en till kvinna.

Nu har jag tänt mitt doftljus och ska krypa ner i min säng!
Love it. Godnatt xoxo - j-lo

.. skoja.

Kommentarer
Postat av: Glory

Åh fy satan vad ont!

Du å dina babes är väl inte pretto, nån av er, så ni kan väl vaxa av varann...sup ner er först, å sen sätter ni igång! D blir ett minne för livet, jag lovar! ;-)

Sov gott...

2008-06-30 @ 22:30:43
URL: http://glorycat.blogg.se/
Postat av: j.

Du har testat eller? ;) hahahah!

natti natti pullan

2008-06-30 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0