"powerwalk"

Typiskt och otippat att jag vaknade bakis idag. Eller bakis och bakis. Jag var genomsvettig, skakis. Hur jävla törstig som helst. Sen var det bara att piggna till och dra på sig bikinin och röra sig utåt på en promenad mot Nälstabadet.
Cribbe försvinner ut från rummet ett tag och kommer tillbaka med ett par joggingskor på sig. 
Sådana där jättefula  som inte är ok att ha på sig. Kalle vänder sig mot honom "går du ut sådär går du inte med mig iallafall". Jag dog av skratt, som vanligt. Sen diskuterade vi fula skor. 

Snälla, använd aldrig fula skor om du ska vara tillsammans med mig. 
Då blir det inget nulla, 

Vi tog våran lila promenix dit iallafall och la oss på filten och käkade grillkorv och spicey kycklingvingar. 
Eller okej, jag åt korv. Det var gott faktiskt.
Killarna som spelade fotboll lyckades alltid skjuta bollen rakt emot mig så jag blev livrädd hela tiden. 

Jag vet inte vad det är med mig men jag verkar få mig själv att verka som en jävla idiot hela tiden. 
Så fort jag frågar Cribbe om något så säger han att jag är retard. "JÄVLA KVINNA OCH VARA DUM I HUVUDET!" 
Vi tycker om varandra, jättemycket.. verkligen. Bögjävul. 

Nu sitter han här igen med dom där jävla springskorna på. Man vill ju kräkas. 

Nu är det MTV movie awards, alla mina flick och pojkvänner är med. 
Så, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0