sjöapa

Jag kom på nu varför jag egentligen kanske inte gillar sommaren så värst mycket. Eller jag kom på det nu.
Jo, vet ni varför? Alla jättesnygga/söta tjejer kommer fram från sina asfeta dunjackor och visar hur jävla fit dom egentligen är och hur jävla snygga dom är med sin bränna och långa jättefina hår. Allting, som jag stör mig på.
Allt jag blir avis på. Grön av avund blir jag och jag kan erkänna det. Om jag bara var snäppet snyggare, snäppet smalare, snäppet... eh bättre bosatt så skulle mitt liv vara som... Ja, vilken tjej som helst.

Men ni förstår inte frustrationen. Frustrationen att till och med känna avund över tjejer på nätet. Där går gränsen.
Jag säger upp mig känns det som. Jag är snygg för mig själv. Det ger mig ingenting, oh gu.

När får man skattepengarna? Jag behöver fixa håret. "Igen?!"  Ja, igen. Ni som frågar varför känner verkligen INTE mig på riktigt.

sug&slem / bitterfittan Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0