"titta fröken, en snigelsnopp!"

Jag börjar gilla läget. Det är ganska nice på stället jag är nu. Sköna kids, skön gård.
Jag har redan fått en ny bästis. Han är 2 år tror jag. Hur jävla gullig som helst!
Det var spaghetti och köttfärssås idag, det uppskattades. Är så jävla svensson så det finns inte.
Sen på rasten traskade jag in i personalrummet, satte mig i massagestolen och höll på dö. Min kropp var ganska öm idag, och massagestolen gjorde det inte bättre direkt. Så jag steg upp och hämtade en bit kladdkaka istället.
Jag dog, så jävla gott. MED grädde!

Jag frågar grabbarna "hörrni grabbar, minns ni vad jag heter nu? vad heter jag?"
- eeh.. fjöken
- näe, jufefin
- aaa, jusofin

Haha. Kärt barn har många namn?

Återigen har jag sett en snyggpappa. Min nya bästis pappa. Det gör ingenting! Titta bör man, annars dör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0