UPP OCH HOPPA!

Telefonen började ringa, jag försöker öppna ögonen och ser att SMulan (ena katten) ligger på min huvudkudde och ser jättesöt ut. Mina ögon sluts igen. Det fortsätter ringa, jag svarar. "Haaalllaaåååååaa"
Det var Stefan.

Stefan - eh, hallå?
Jag - mmmmm
Stefan - säg inte att du sover?
Jag - mmmm..nä
Stefan - du ligger och sover NU
Jag - nää, inte nu
Stefan - nej nej.

Så kan det gå när inte haspen är på! Fick ett SMS kl 7 imorse också, det vaknade jag också av. Klart att jag somnar om, det förstår väl varenda människa att JAG gör. Sen när jag vaknade igen hade jag FYRA sms, hur cool är jag inte.

Till saken. Nu ska jag hoppa in i duschen snabbt snabbt, föna håret göra det PLATT. Sen möta upp Nadja, in till stan och kolla på fotbollen. Juste måste ringa Stefan också och fråga om han ska med och kolla eller om han bara vill se hur snygg Nadja är. Jag vet inte riktigt. Hon har ju iofs en av Skåne's snyggaste killar. Jises!

AJA VI SES DÅ!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0