[email protected]

Varför blir jag alltid utsatt för världens jobbigaste syndrom när det gäller män. Eller män, kalla er vad ni vill.

Vi säger att jag träffar en person, jag gillar personen som fan. Den personen gillar mig. Och när jag nu blir lite off på marknaden så kommer genast alla jag någonsin varit intresserad av tillbaka och försöker kärleksförklara sig för mig eller bara påpeka att den vill ligga med mig. Varför varför varför, varje gång?
Vad är problemet.? Jag förstår inte vad som är så spännande hos en upptagen människa.
Får jag veta att en person är upptagen flyr jag. Jag har varit där förut.. det är inte okej.
Och något som är så sjukt oattraktivt är en person som är upptagen som försöker ragga lite fint..
Hallå, jag är inte dum i huvudet.. hela tiden.

För två minuter sen fick jag ett sms av en person som bara och alltid har skickat sms när han är kåt.
och fråga mig inte varför och samma visa varje gång, det slutar med att han säger han ligger i sängen och myser. Då slutar jag svara.
och det är inte ett dugg intressant med såna människor..
Men nu tappade jag helt bort mig..
folk började prata om stora kukar.. och det var ju mer intressant.

Eller något... 

Det är bra att jag har Aleks ibland. Han är min hemliga dagbok, han är den jag pratar av mig med. Om sjuka saker.. typ. Allt, som folk inte ska veta. Om allt. Typ.

Kommentarer
Postat av: haha xD

Intressant... tror inte du är ensam.

2008-03-10 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0