"är det stolarna som är små eller är vi feta?" - vi ÄR feta

Jag och Linda har kvinnliga och goa former. Hahah. Men när man knappt får plats i en stol, inne på en teater så börjar man undra. Fast snubbarna framför oss fick iofs inte heller plats så jävla bra.
"Här sitter man ju mysigt... he he he"

Men aaaaaaanyway... jag älskar Magnus Betnér. Alltså jag viker mig av skratt så jag knappt kan andas. Jag och Linda är dom som överöstar hela salongen med vårat magskratt som inte ens går att stoppa.
Fast Linda överröstade faktiskt mig. Vilka blickar vi fick.
Han är så snygg, så man blir ju nästan brutalt plaskvät av att bara kolla på honom. Sen är han så brutalt ärlig så man gråter av skratt. Och jag kan SÅ mycket skryta med att jag har spelat fotboll med honom.
För 3 år sedan.. på mitt landställe. Nu är jag bara kär i honom och hoppas att en dag så kommer han fråga om ett ligg! Men det är mer önsketänkande... från hans sida tror jag.

Det är ju kul att jag minns ett endaste skämt nu, eller inte. Hallå, han var grym. Jag dog.
Och han är snygg.. och det har jag redan sagt en gång, eller väldigt många.

"vem fan bryr sig om miljön... stoppa upp mijön någonstans" Jag älskar bittra människor som honom.
Eller nja, kanske bara honom.

Sen efteråt var jag tvungen att ringa Lissan och berätta lite. Det första hon sa var "blev du kåt?"
Självklart blev jag kåt!  Det var dripp, dropp session inne på Chinateatern.



- Jag håller på att bajsa på mig!
- aha, vad trevligt...

eeeeehhhhhhhhh.. haha.

Förresten jobbade jag på en helt annan förskola idag. Det kändes helt weird.. och förlåt men... jag har aldrig sett så mycket fula barn på ett och samma ställe samtidigt. Och då är jag inte den som är den. Jag brukar alltid se något gulligt i något barn. Men det var svårt alltså. En var ganska gullig. Han hade glasögon och var ganska mycket lillgammal av sig. Men jaaa jaaa. Imorgon är det back till ordinarie. Då ska jag mysa ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Miffo

Hehehehe

betnér varje kvinnas dröm. Hade jag varit du så hade jag gjort annat än spela boll med han..

2008-03-11 @ 23:12:08
URL: http://stickitup.blogg.se
Postat av: Daniel

Magnus Betnér är rolig o insatt ;). Synd att man hört alla shower han har gjort...

2008-03-12 @ 15:47:56
URL: http://daniel-samani.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0