besök på kvällskvisten

Jag skulle egentligen ha sovit för 13 minuter sen. Men så blev det icke pga jag hade glömt att ta ut fläskfilén ur frysen så den fick jag ju vänta på. Nu är jag bara äckligt mätt.
Samtidigt jag stod och väntade på att den skulle tina lite plingade det på dörren. Jag blev ju livrädd.
Och i kikhålet var det kolsvart in kommer Sandra och Mickis, hahah.
"vi ville ha det mörkt annars skulle du inte släppa in oss" hahahahaha. Vad tror ni om mig eeeegentligen?
Sen så satt vi och diskuterade och försökte planera som vanligt. och det gick som vanligt, inge vidare.
Sen kunde jag inte berätta saker heller eftersom att dom redan läst min blogg om mitt intressanta liv.

Jag känner mig som en uppsvullen gravid kvinna i sista månaden som ska föda när som helst. Mickis stirrade lite konstigt på mig. "ursäkta, jag är bara inte van vid mensvärk nu för tiden." Flåsade och hade mig.

Sen kom vi in¨på alla fula och snygga killar.
Sandra ska bli tillsammans med Björn Gustafsson ELLER Magnus Betnér, "det är olika, från dag till dag."
Ingen av oss ska bli tillsammans med varken Idol-Ola, eller Idol-Danny iallafall kom vi fram till.
"överblonderade, översminkade Ken-dockor". Jag är nog fortfarande lite betuttad i Mathias från Idol.
Men det beror på hur lång han är. Är han lika lång som Idol-Erik så är jag nog inte lika kär längre.
Sen så kom vi in på att Danny inte passade in i "Fråga Olle" när han var där. Han hade rosa tröja och satt mest och fnissade som en liten flicka. Som vanligt kom det upp "Men Josse skulle passa så jävla bra i Fråga Olle." och som vanligt satt faderskapet med uppspärrade öron och hörde allt. Jag tror inte att han vill veta hur jävla vulgär jag egentligen är. I smyg.

Jag tror att sexolog (heter det så?) yrket skulle passa mig alldeles utmärkt. Precis sån som Olle Waller är.
Jag är nya generationens Fråga Olle. Men jag är FRÅGA JOSSE. Just ask me, and I'll answer you.

Nu ska jag borsta tänderna, sen bortsa håret. Sätta upp det i en knut. och sen smörja in mig. Sen ska jag sova, eller försöka. Magen leker allan ballan med mig.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får helt enkelt ha en sån där "fråga på stund" som kära blondibelli brukar ha lixom. Fast en "Fråga Josse om sex" stund här i bloggen! hihihihiihi tihihihi

2008-03-24 @ 21:46:42
Postat av: Sandra

Tack för maten förresten, asgod!

2008-03-24 @ 21:47:10
Postat av: j.

Jag vet. Förresten nämn inte hennes namn.
hon får ännu mer klick = mer pengar på sin sida då.

Och, varsågod!! =D

2008-03-24 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0