bra för magen

Nu har jag ätit en brakfrukost... en tallrik med vaniljyougurt och kellogs red berries (vad dom nu heter) och ett glas proviva blåbär. SMUTT! Undrar om det verkligen hjälper magen lite på traven. Haha..

Min faster ringde mig idag och frågade om jag fortfarande var sugen på att bli korpenledare. Ja, varför inte? Sandra ska hänga på så vi ska bli värsta teamet. Bra Sandra, då kan du och jag gå på våran "arbetskrogrunda" du och jag helt själva sen. Vad bra va? Iallafall, så jag kommer springa på kurser osv.
Jag är en riktig ledare.  Hitler numero dos..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha men kan du se dig, dig och mig som korpenledare tillsammans, haha katastrof! Vi kanske måste börja träna själva om vi ska börja träna en grupp med människor! Haha. JAG LÄNGTAR!!

2008-03-09 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0