"en fiolstråke rakt upp i mormors fitta"

Det har varit mycket den här veckan och jag känner mig som en gammal kärring som är färdigjobbad och pensionerad. Därav att jag inte ens pallar hålla mig vaken och vara ute till senare än sisådär 22 snåret om kvällarna. I måndags var det Bentér. Igår Tisdag var det Henrik Schyffert i Uppsala.
Min faster ringde i sista sekunden och bjöd med mig som en tidig födelsedagspresent. Soft tänkte jag!
Men jag höll på att avlida. Kom hem från jobbet, helt avdankad. Duscha och välja kläder på under en timme.
Sen blev jag hämtad. Jag kände mig ändå kanske fresh!
Det var ju kul att jag körde solo och jag fick gå på restaurang med 4 par och två singel(s)gubbar i 35-40 års åldern.
Det första jag frågar om när vi kommer in är vart toaletten finns. Dom runt bordet skrattar åt mig.
När jag kommer tillbaka skrattar dom igen. 'VAD ÄR DET NU.. ÄR KLÄNNINGEN ISTOPPADE I STRUMPBYXORNA ELLER?!?! ' Tänker jag för mig själv.
Sen när jag sätter mig ner så säger min faster "haha, (vadhans-namnnuvar) trodde att du var Magnus sekreterare! haha" Jag fnissade lite för mig själv. Inte för att det var roligt utanför att det är typ min fetish, HAH!
Därav fick jag namnet 'sekreteraren' den kvällen.
Jag kände mig dock som en varböld på efterkälke. Kände inte en jävel förutom min faster och hennes man.
Sen ska den där mannen som jag inte minns namnet på dela ut biljetterna och han delar ut dom så att han ska sitta bredvid mig. Jag suckar för mig själv och dom andra skrattar. Jag häller därefter i mig resten av ölen.

När vi väl kommer fram och sätter oss tillrätta och jag garvar röven av mig. Förutom dom små pauserna jag var tvungen att gäspa. Eftersom att jag är 50+ i själen nu för tiden. Lever tillochmed som celibat. Jag är kåt. Ursäkta.
Fick sitta bredvid honom iallafall. Han gav mig intrycket av att vara lite efterbliven men jag är inte otrevlig för det. Men man måste väl inte hålla på att sliska sig och hålla på. Sånt blir jag rädd för.
Varje gång han skrattade vände han sig om och kollade på mig och skrattade som en moggis.
Då kunde jag inte skratta mer. Jag blev bara illa till mods och satt och väntade på att han skulle lägga handen på mitt knä eller något och jag skulle börja gråta och Schyffert skulle dra något skämt om det senare.

Sen fick jag iallafall veta att Schyffert är uppväxt i mina trakter. Vi har gått på samma låg/mellanstadie. Jag kände mig så himla cool just då. Även fast han gick 20 år innan mig då. Jag tror jag börjar bli desperat, jag skulle tillochmed inte ens banga på Schyffert. Riktigt fräshing för att vara 40 taggare!
Jag ber om ursäkta.. igen.

Just nu värker mitt skinn på mina bröst efter massa nypandes. Jobbar man på dagis, har man stora tuttar och har man barn som gillar att gosa med ens... tuttar. Så får man ta det som en kvinna!
Även fast jag grimaserar och det gör fruktansvärt ont för stunden när hon väl gör så på mig. Stackars boobis!

Nu ska jag sätta igång att städa också, vad jag längtar. Jag håller på att somna. På riktigt.
Mina ögon går i kors. Jag har fortfarande morgongeggis i ögonen eftersom att jag vaknade sen gick jag i sömnen till jobbet och samtidigt ringde jag E. Bah baaaah baaaaaaaaaah! Jag hatar att städa.


Sen vidare till något ofrsächt. Det går magsjuka på mitt jobb.
Jag har bytt 5 stycken kadaverluktande bajsblöjor som får din mormors bajs att lukta nyponros.
Jag hamnade i koma när jag var klar och hade kväljningar i halsen lääänge lääänge. Jag har det fortfarande.

Och in your face till dig som sa att det inte var feber.
Även om jag inte har egna barn så kan jag känna skillnad på varm och feber.
Mamman kom idag och jag frågade om S inte skulle stanna.. "nej han hade 39 graders feber igår när jag kom hem" Ja, jag visste väl att han hade feber. Men jag som är barnlös kan väl inte veta deeeet.
Som sagt, in your face.

Nu ska jag gå och kräkas lite.

Kommentarer
Postat av: heidie

hahah 50+ i själen, vi är fan kärringar seriöst!

2008-03-12 @ 17:20:54
URL: http://heidieh.blogg.se
Postat av: Sandra

"Sen ska den där mannen som jag inte minns namnet på dela ut biljetterna och han delar ut dom så att han ska sitta bredvid mig. Jag suckar för mig själv och dom andra skrattar. Jag häller därefter i mig resten av ölen."

Haha, jag ser mig dig framför mig. Hahaha..

2008-03-12 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0