fyla små lättel

Svulldag numero uno. Jag har nog ätit konstant idag känns det som.

Jag vaknade vid 10. Sen vid 12 tiden gjorde jag iordning lounch, det fick bli paéla. Sen blev jag proppmätt och låg som en tjockis på soffan!
Efter nån timme ringer Sandra och hon kommer förbi med Jenny så smäller vi i  oss tårta och brownies.
Sen chips på det. Ja, inte på tårtan då.

Sen kom vi på att vi var sugna på att gå ut och käka. Så vi drog till Lucky House och mötte upp Frida så tog vi oss en varsinn sex små rätter. Helt onödigt egentligen. Jag orkade inte ens äta upp allting.
Och då brukar jag ändå nästan kunna slicka upp allting som finns på tallriken. Men inte det nej.
Mina byxor höll på att spricka av all mat som ligger samlad i min mage.
Jag kände för att lägga en kräk efteråt.
När man blir så mätt att man får svårt med andningen är det någonting som inte står rätt till, hahahahaha!
Men Sandra och Jenny kunde inte heller andas. Så vi låg på samma nivå.

Nu ska jag nog inte äta på en vecka.
Men det blir nog inte så.
Som vanligt!

Kl 9 imorgon föddes jag för 20 år sedan.
Tack mor & far!

Kommentarer
Postat av: Sandra

6 små rätter är godare än 4a ;)

2008-03-16 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0