hej

FÖR DIG SOM BLIVIT DRABBAD AV DÅLIGA RAGGNINGSFÖRSÖK;

'Ditt ansikte är bekant'
- Jag sa nej till dig förra helgen också.

'Vill du se hur jag bor?'
- Nej, fula människor brukar ha fula hem.

'Om jag fick se dig naken skulle jag dö lycklig'
- Om jag fick se dig naken skulle jag skratta ihjäl mig.

'Snygga ben, när öppnar de?'
- Ful käft, när stänger den?

'Vad gör en snygg tjej som du på ett ställe som det här?'
- Förösker undvika dig.

'Vill du ha en drink till?'
- Nej vårat förhållande började knaka i fogarna redan efter halva glaset.

'Du är den vackraste människan jag sett!'
- Då måste du väl fatta att jag kan få nåt så mycket bätre än dig?

'Var inte som alla andra. Säg JA!'
-Nej.

'Tror du att det var ödet som förde oss samman?'
- Nej, bara ren otur.

'Du ser ut som att du är väldigt bra på sex!'
- Och du ser ut som att du inte ens skulle märka någon skillnad.

'Jag vill gärna ha något sött till kaffet, Är du snäll och ger mig dig?'
_nej du behöver banta!

'Bond. James Bond.'
-Helvete. Dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0