holidaydip

Igår hade jag tänkt att bara ta det lugnt, hela kvällen. Bara taaaaaa det lugnt. Sen så frågade Stefan om jag skulle med och ta några öl. Jag sa okej även fast jag inte skulle dricka.
Tågen var inställda till stockholm C. Istället fick jag ta tåget till Sollentuna sen ta bussen därifrån till Spånga. Jag var så sjukt kissnödig och fick ont i magen, byxorna höll på att spricka och bussen hoppade och hade sig ovanligt mycket. När jag väl ska ringa Stefan för att han och Niklas2 skulle möta mig vid stationen så svarar han inte och jag ringer sisådär 7 gånger. Sen när jag går av bussen så ringer han upp mig och jag höll seriöst på att dö av kylan. Jag skakade och skakade och skakade. Sen kom dom och mötte mig iallafall. Sen gick vi till det där haket som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Kommer in går på toaletten direkt.
Sen sätter jag mig ner och ska ta det lugnt och bli varm, håller på att somna. Sen får jag in en öl.
JAG SKULLE JU INTE DRICKA.  Sen får jag ytterligare en till. Sen kommer Niclas dit också då får jag en öl till.
Igen: JAG SKULLE INTE DRICKA. Sen beställer Niklas2 in shots. Jag skulle ju inte dricka sa jag ju.
Resultatet efter att ha varken käkat eller druckit någonting på hela dagen blev onyktert för min del.
Stefan du var söt. och full. och tafsig. På ditt speciella lilla vis. Du vet. (jag fick inte blogga om hans onykterhet)
Jag var full och löjlig när jag stod i vardagsrummet där i spånga och försökte språka med hans mor och syster. 8niclas mor och syster alltså.) 
- hej Josefine. Hur är det med dig?
- heeeeeeeeeeeeeeeeej.. det är braaa.. hur är det schäälv?
sen bara stod jag där rakt upp och ner som ett fån och bara glodde.
Kul att ses igen liksom.

.... "sätt på musik!"

Idag har jag och Niclas käkat påsklunch, hahah. Eller jag åt Jansson's och två av hans hemmalagade köttbullar.
Som han var TVUNGEN att rulla istället för att umgås med mig tidigare där på kvällen igår. OK OK.. då vet man.
Han är som en kvinna.
- jag är bajsnödig.. kan du bajsa åt mig?
- jajo, självklart
Han alltså, inte jag.
Sen skulle jag med honom till Kista och vara rådgivare eftersom att han skulle köpa kläder.
Han gick därifrån tomhänt med en snusdosa, en chokladboll och två filmer.. och en vattenflaska till mig.
Sen skjutsade han hem mig och jag skulle som vanligt gissa vilka band OCH låttiteln på alla låtar som spelades på hans iPod. Jag kunde EN. Som vanligt...
In till mig gick jag och gjorde iordning min holidaydip och skulle käka chips då jag märker att chipspåsen redan är öppnad och det är typ 20 chips kvar i påsen. Tack så mycket, tack. Så jag fick skära upp lite morötter också.

Nu är jag bara trött och vill sova. Länge länge.
Ensam...
som vanligt. Om man bortser från hårbollen.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Men vafan, viking satt ju på andra sidan bordet, kunde ju inte pilla på honom :( då fick du bli reserven, eftersom ni ser ungefär likadana ut.. :*Ä

2008-03-24 @ 17:14:08
Postat av: j.

Ser vi likadana ut? hahaa.
det var fan det värsta.
Han är lång. Han är rakad.
Han har blåa ögon.
HAn har nästan lika tight rumpa som 'västen'.
Vi är inte lika :(

2008-03-24 @ 19:21:51
URL: http://josefinet.blogg.se
Postat av: Stefan

jo men.. om man liksom.. blundar, och.. papperskasse.. och inte rör dig.. och är på någon helt annan plats och tänker på en fembent gnu, då är du ganska lik honom. typ. :I

2008-03-24 @ 21:36:28
Postat av: j.

jag och niclas är INTE lika varandra.
inte ens med papperskasse över huvudet förstår du väl. :(

2008-03-24 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0