Jag hänger inte med i bloggvärlden

Handlar det om vem som köpt mest kläder om dagen eller om vem som har finast DESIGN som hamnar på toppen? Fan jag trodde jag låg riktigt bra till. Men det inte det. Jag ska bara fixa mig en rik man, en slav som fixar min blogg varje dag. Och kanske mindre liv så jag verkligen måste sitta här och berätta om att jag gick till Ica och köpte en synål.

Jag undrar hur många som egentligen läser min blogg och tänker som jag tänker när jag läser vissas bloggar.
Ungefär: "Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.. jag skäms.. varför skriver hon det där HÄR.. men guuuuuud jag bajsar väl också varje dag men guuuuuuuuud.. " måste man döpa om alla ens nära vänner/släkt till konstiga siffror och bokstäver eller? Är det då man blir en supah bra bloggare?

Jag trodde jag var populär.
Jag är nog inte populääääär.
Populäääääääääääääääääääääääääär.
Jag är bara fet och väldigt förtjust i mat.

Jag och Sandra åt nästan NÄSTAN 1kg köttfärs igår tillsammans när vi gjorde Tacos. Men jag fryste väl inte kanske.. 200g köttfärs och gjorde köttfärsås av det idag. Riktigt god måste jag säga!
Jag ska nog bli "matbloggare" och berätta om allt jag äter om dagarna.
Sen berätta om hur många gånger jag fes också... nej, förlåt. Tjejer fiser inte, hihi!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Näää, trosor är inte samma sak som pyjamas ju. då sover du halvnaken kan man säga ;-)

2008-03-09 @ 20:31:39
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0