KANINBLOGG

Jag har ju glömt bort att jag är ett djurfreaket. Då jag äger tre katter och en kanin. Ni hörde rätt, jag har en kanin.
Förövrigt världens sötaste kanin. Hon jagar katterna. Det är jävligt roligt. Min killer-rabbit Fiffi.
När jag gick i gymnasiet kallade min mentor mig för Fiffi. Det var faktiskt gulligt. Har aldrig haft något annat smeknamn än; Josse, Jossan, Törnis eller ja.. tjorven.  och för att inte glömma Boobi.
Iallafall. Tror jag köpte henne när jag var 18. Ja, det gjorde jag.

Jag är inte bara världens coolaste. Jag är en nörd också. En nörd med kanin. Världens coolaste kanin.
Sen så lyssnar hon till sitt tilltalsnamn och det tycker jag är ljuvligt.

Förresten har ni någonsin sett en kanin stå på bakbenen och som tvättar öronen som hänger framåt?
Jag menar, hur jävla gullig får man bli. Jag ska börja dokumentera med bilder. Ni kommer bli kära.


Inte för att jag kommer orka, men iallafall.


Kollade någon på Baren som gick på tv3 förut? Kanin-Sandra var väl en läckerbit ändå.


En morot till dig loves Fiffi.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min killer-rabbit Fiffi

hahaha

2008-03-27 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0