"Lilla pessimistboken"

Lite utdrag ifrån den så kommer du att klara din dag galant.
Jag menar, 80% av tillfällena tänker jag bara som en pessimist. Och det gör nog du med ska du se.



kärlek;

Alla bra är upptagna.
Alla upptagna personer slutar att vara bra så fort det blir lediga.
Ju snyggare någon är, desto mindre chans är det att personen vill prata med dig.
Om någon som du träffat verkar för bra för att vara sann, är det antagligen också någonting fel.
När din partner lärt sig att förstå dig, slutar han/hon att lyssna på vad du säger.
Den du träffar ikväll kommer att se värre ut imorgon.
Precis när du skiljt dig kommer den andra personen lägga vikt vid "tills döden skiljer oss åt".
Om du har svårt att välja mellan två personer, kommer du i slutändan alltid att välja fel.



Dansbana, även disko:  Ett ställe där dumheten och fulheten förökar sig.

Is: Någonting  som man halkar på.

Mardröm: Sanndröm.

Negativism: Realism.

Åsna: Optimist.


Vad människor säger och vad pessimister hör

Vi kan väl ses någon gång?
- vi låter det här rinna ut i sanden.

Vad gör du i helgen?
- Jag behöver veta vilken ställen jag ska undvika.

Vi måste tyvärr tacka nej.
- Inte en chans din fula idiot.

Åh, vilket sött barn du har!
- Den där ungen är ju om möjligt ännu fulare äv vad du är.

Du får mig att le
- Innan jagf hånskrattar.

Jag älskar dig.
- Nej, det gör jag inte, men eftersom du sa det måste väl jag också säga det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hahha, men vadå vi två upp i dagen?!

2008-03-24 @ 21:56:04
Postat av: j.

hahahahahahahah. men jag vet!!!

2008-03-24 @ 22:18:20
Postat av: j.

hahahahahahahah. men jag vet!!!

2008-03-24 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0