tele2.se

Min telefon har varit ur funktion som vanligt vad det gäller sms:ande men nu var det INTE mitt fel.
Folk har skickat för många sms så att dom ställts på kö för att skickas till mig.
Jag kände mig ju måttligt populär. Men ändå frustrerad. Jag och min sms-tumme mår inte bra utan lite sms.

Jag fixade biffen till slut iallafall.
Efter 2 samtal till tele2.


8-20 har jag varit på jobbet idag. Och nu håller jag på städar sönder mig känns det som. Ryggskott eller något trevligt känns det som, hahahaha. Men ja, jag är normal. Jag brukar inte städa så ofta, det är jobbigt.
Och.. jag är aldrig hemma så jag orkar typ aldrig. Nu gör jag det iallafall. För imorgon kommer mina GÖRLFRÄNDS hem till mig och ska käka smaskens och sen bli fulla.. som alltid.

Helvete vad trött jag är. Jag ser dubbelt eller så är jag blind.. jag vet inte riktigt.
DON'T MAKE ME BEG FOR THAT PUSSY GIIIIRL GIVE IT TO ME NOOOOOW!!
BLOW THAT PUSSY LIKE DYNAMITE.. i know you lovin it, I know you lovin it.


snark snark snark ...

du är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0