varm kropp vs. kall kropp

Jag och Sandra tog oss en tripp till Coop och införskaffade mig ett matförråd. Och lite annat smått och gott som vi skulle äta. Vi orkade bara äta middagen som bestod av tacos. Jag ser seriöst gravid ut.. och då i 9e månaden.
Det går inte ens dra in magen. Det är superhärligt, jag lovar!
Vi hade till och med köpt skagen som vi verkligen SKULLE orka äta. Orkade vi äta den och lite nybakt bröd till?
Näe, inte direkt. Jag skulle kunna somna direkt.. om jag nu skulle känna för att lägga mig. Men det gör jag inte.

Jag och Sandy kom in på djupa diskussioner som vanligt. Och om våra framtidsplaner som går si så där va.
Sen så planerade vi min födelsedag. Det gick väldigt bra till slut. Nu vet jag exakt vad som ska bjudas på osv.
Men det blir en hemlighet än så länge.. Det blir ingen mat, för det orkar jag inte med.

Sen så berättade Sandra om en dement dam på henns jobb som skulle gissa på hur gammal Sandra är.
Damen säger: Du är 10
Sandra säger: Men nej.. ser jag ut som 10 eller!?!?
Damen säger: Du måste vara 10

Sandra blir sårad och Carro kommer och frågar damen om hur gammal hon ser ut att vara
Damen säger: 40
Carro säger: 40? men hallå ser jag ut å vara 30 år äldre än henne eller?
Damen säger: Du kan inte vara en dag yngre än 40

Både Carro och Sandra är 19 och när Sandra berättar det för damen tittar hon helt förskräckt
och vänder sig till Carro
Damen säger: 19.. det var väl att ta i!

Eftersom att damen är dement så tror Sandra att damen har glömt incidenten och går tillbaka dagen efter och frågar igen hur gammal hon ser ut att vara då damen svarar: Ska vi verkligen ta det här igen?

HAHAHAHAHA. Det var det roligaste någonsin.. på väldigt länge.
Sandra, 10 år. Carro, 40 år. Tummen upp för den alltså!

Sen när Sandra skulle åka hem ifrån mig var jag tvungen att gå ner till trappen och stå och kolla på henne tills hon hade kommit fram till bilen. Dvs ungefär 100 meter ifrån min trappuppgång. Det var väldans komiskt måste jag säga. Men hon är söt! Du är söt Sandra. Min tillgivna bloggläsare och bästa vän.

Juste. Apråpå bloggläsare. Tydligen så har jag mer bloggläsare än vad jag tror därav att jag inte kan berätta någonting som händer i mitt liv eftersom att ni redan vet allting och håller koll på mig.
Pratade med Mickis i telefonen idag också. "Jag vet det redan.. jag såg det i bloggen."
MEN VAD BRA DÅ KAN NI BÖRJA KOMMENTERA MITT ROLIGA LIV OCKSÅ!?! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaaaa men det kan jag välle råå!

det är ju en fördel att jag ser ut som tio, för när vi är 40 så ser jag ut som 20. Då är det jag som får alla heta ragg medan Carro får alla rynkgubbar.

2008-03-08 @ 21:58:26
Postat av: jossi

hahaha. carro får redan rynkgubbarna.. ;)

2008-03-08 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0