Hallå eller

Va göru eller
puss rå!



Blev hämtad av Sandra idag efter jobbet. Vi skulle iväg och kolla resor, det skulle bli mysigt. Vi höll på dö på motorvägen som i vanlig ordning. Sen diskuterade vi lite intressanta saker så kom min favoritlåt (Jordin Sparks ft. Chris Brown) vi avbryter samtalet "vi hörs sen!" Vi sitter alltså bredvid varandra knäpptysta igenom hela låten. Sen börjar vi prata om samma sak som innan. Sen hade vi lite problem med avfarterna, men det löste sig tillslut.

Kom fram till Sollentuna C, in for vi på Ticknet och skulle kolla resor. Han som skulle hjälpa oss var bög. Han utstrålade JÄTTEBÖG iallafall. Det var ju bara gulligt. Det värsta var väl att vi inte visste ett skit
- vad vill ni med resan då?
- öööh.. vet inte.. sola bada... ta det lugnt, festa ibland kanske
- hur vill ni bo?
- öööh.. vet inte.
- vet ni någonting?
- eeeh vet inte..

Vi bokade ingenting där iallafall.
Men nu ska jag kolla katalogerna ordentligt. Vi hittade iallafall finaste hotellen och stränderna på Kreta.
Suget drar en ditåt iallafall.

Sen åkte vi vidare och skulle till Shell och ta oss en varsinn korv. Sandra fick nästan i backen på motorvägen (jag har filmat nästan i samma ögonblick, jag fick kissproblem av skrattattackerna.) Sen fortsatte vi och när vi kommer fram står hela ryska maffian framför våran bil och går lite mot den och stirrar ut oss och börjar le. Både jag och sandra dyker ner och försöker gömma oss, jättediskret verkligen. Innan vi går ur bilen viskar jag "vi springer från bilen!" vi halvsprang iallafall. Dom skrämde mig.

Sen besökte vi iallafall Willys och käpte kladdkaka och jordgubbar. Det var helt himmelskt, jag njöt av varje bit. Sen höll jag på att spy ett antal gånger. Nåja, sen drog jag och solade på Kreta, träffade Mickis i 5 min typ.
Gick hem till sandra igen, som hade besök.

Sandras mamma och Sandra själv är ju underbara, jag skrattar till magkramp av dom.

Sandra - MEN DU LYSSNAR JU ALDRIG!!!!!
Mami - Sandra, mamma vill krama dig.. får mamma en kram nu (dalmå)
Sandra - MEN NEJ!! Tänk så skull jag berätta att jag var gravid vad skulle du säga då då.. skulle du lyssna då!?!? JAG ÄR GRAVID!!
Mami - Men Sandra, kommer du ihåg när du var liten
(jag dör av skratt i köket och håller på att kissa på mig.)
Sandra - HALLÅ JAG ÄR GRAVID! HÖR DU VAD JAG SÄGER JAG ÄR GRAVID!!!
Mami - Men vad trevligt!
Sandra - Du är ju störd i huvudet! Jag är gravid fattar du inte eller
Mami - Vad kul, då får jag bli mormor!


Hahahah. Jag dog. Detta var ett moment man måste uppleva annars förstår man inte. Om man inte känner dom alltså.

Nu är jag hemma och har INTE pratat med min blivande idag, helvete.


Juste innan du somnar: Chris Brown - Forever.

Kommentarer
Postat av: S

Hahahahaa jag döööööööör.

2008-05-14 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0