Jak e bök!

Det som inte fick hända, det händer.
JAG börjar bli helt beroende av ansiktsboken, varför varför. Det är ändå ingen som pratar med mig där.
HAHAHAHA. Men iallafall...

Jaha, 3e dygnet utan mat. Hur ska detta gå? Jag funderar på att köpa kebabtallrik idag, med ris. Bara för att. Fyfan vad gott. Jag drömde om det idag. Det kul att min mage redan har slimmats till lite. Så kommer den ju vara länge till när jag börjar käka igen. eeehee

Jag drömde iofs massa andra sjuka saker också. Jag drömde om mina gamla kaniner som var störda. Men helt plötsligt var dom hundar, och jag börjar störttjuta för när dom såg mig blev dom helt galna av lycka och dom var helt vanvårdade. Jag grät o grät. Sen vaknade jag iallafall och kände att jag vill rädda alla djur som blir behandlade så där.

Jag har verkligen torka, jag vet inte alls vad jag ska skriva. Nu sitter ni och tycker att jag är astråkig bara men jag kommer verkligen inte på något annat att skriva om och det jag skulle vilja skriva om, KAN Jag inte skriva om.


Chris Brown - Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0