puss och kram

Men gud, jag vet inte ens vad jag ska skriva. Vad har jag gjort.

Igår åkte iallafall jag, Sandra, Jenny och Frida och käkade på Pompeji. Sandra fick en Discopizza med 8 småräkor på och köttfärskluttar som liknade harbajs. Det skrattade vi gott åt! Jenny sitter i hörnet och beställer kebabtallrik "jag gillar sås... jag vill ha mycket sås" hon lät som ett pervo. Självklart säger hon "MEN JOSSE! Självklart tänker du snusk" Ah, som att jag var den enda.. stackars servitören. Vi satt där iallafall 4 timmar och pratade om ditten och datten. Sen  ringde Nadja och ville att jag skulle sova hos henns. Sure, sen åkte jag dit och kom med förslaget - om vi har tråkigt kan vi ju alltid gå ut! Ja, vi fick ganska tråkigt efter fem minuter. Så, ja.. vi hamnade på KC iallafall.
Efter KC kom vi iallafall hem till Nadja, jag käkade av korvgrytan hennes pappa hade slängt ihop. Nadja varnade om att den kanske kunde vara lite stark. Jo, tack. Jag har fan aldrig ätit så stark mat. Jag kunde varken andas, eller dricka eller någonting. Jag drack tillochmed MJÖLK, jag höll på kräkas. Förstår mig inte på människor som kan dricka mjölk. Uäk! "Nu kommer det svida i röven på dig imorgon" yeah, roligt!

waddapp? Ska man locka håret kanske i brist på annat?

Kommentarer
Postat av: Han

Vad är KC?

2008-05-03 @ 17:34:27
Postat av: j.

En nattklubb i Märsta, haha.
:-)

2008-05-03 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0