Rubbin me the wrong way?!

Förstår inte vad det är med mig nu för tiden. Jag har blivit socialt instabil. Iallafall om vi pratar om andra könet.
Jag har en spärr som gör att jag inte kan träffa dom, hur gärna jag än skulle vilja. Det känns ju lite kasst, för att vara ärlig. Får klump i halsen och ont i magen. Jag var iallafall ute i onsdags när jag är ute pratar jag med vem som helst, om vad som helst. Men fortfarande jag går inte hem med en person bara för att han är snygg och trevlig på krogen och jag kanske är lite sugen, jag kan inte. Något tar emot. Jag träffar ju inte ens dom nyktra. VAD HAR HÄNT MED MIG!!!? Jag bara undrar liksom. Jag måste komma in i svängen igen.

Allt är säkert ditt fel, jag skyller på dig.

Nu återstår det bara att se hur lång tid det tar innan jag litar på en människa som är hur jävla bra som helst utan att jag ska få käppar i hjulet och och bli lite retard igen. Varför låter man sig ens att gå med på att bli det gång på gång? och då inte ens med mening - utan att tänka på det liksom.
Då kan jag tänka är det någonting jag gör? Är det något jag säger som är fel? Men om den andra alltid säger att det inte är det då litar man ju på det. Vad är det då som är fel? Träffar jag bara människor som är rubbade i hela huvudet och kan säga vad som helst till en människa utan att ens bry sig om den det minsta efter ett tag?
Tell me. Är det så?

yeah yeah, doin' my thing. Singel, nunna.. ja, celibat helt enkelt!
Ofrivilligt eller frivilligt, det är den frågan jag ställer mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Hur har din dag varit? Min har varit...,knäpp.
Hoppas att du får en fin kväll:)

2008-05-03 @ 23:27:40
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Han igen

Är det vårkänslorna som gör sig påminda? jag har kompisar som bara inte kan vara ensamma på våren, och så hoppar de in i affärer med fel personer och det hinner bli skit av alltihop till midsommar ungefär.
Jag tror fortfarande att du letar på fel ställen, om du nu ens ska leta. Och att leta på krogen eller när folk är packade är bara så fel - inte ens en natts brutalsex kn uppväga ångest och ensamhet. Jag tror inte på "bara sex", det är alltid nån som blir utnyttjad (oftast tjejen)
De flesta hittar inte en varaktig partner på krogen , när de blivit äldre än tonåren. Man måste ha andra intressen än så för att det ska funka.

Du är mer komplicerad än du tror, och det gör att du också söker mer motstånd i den du vill ha. Istället ska du fortsätta vara den du är, och strunta i om hela tjejgänget hinner få barn och skilja sig igen. Det är ingen tävling, vettu. Pojkarna kommer så småningom, men du måste kanske lyfta blicken högre än till KC (så hette det va?)

2008-05-04 @ 13:19:49
Postat av: j.

Haha, återigen så letar jag verkligen verkligen verkligen inte efter någon på krogen. Inte ens för lite sex. Aldrig gjort heller. Gjorde jag mig missförstådd i inlägget? =) Jag varken letar, eller tävlar. Men jag undrar fortfarande VAR man hittar den där. Lär ju inte hitta någon av att sitta hemma på röven heller.

JAg tror jag behöver flytta.

2008-05-04 @ 13:51:39
Postat av: Lissan

Hmm...ska du kanske flytta 'långt,långt' bort??

I så fall...TA MIG MED!!!

2008-05-04 @ 17:14:05
URL: http://lissans.blogg.se
Postat av: Han

hehe, jag tror inte heller att du letar på krogen.Men ta en funderare på var du träffar det motsatta könet. Efter vad jag läst här verkar du mest träffa dina tjejkompisar och arbetskamrater, och det lär väl minska urvalet en smula. Du får väl börja i kören eller nåt...

Precis som jag skrev tidigare - du är mer sammansatt än du tror. Inte en alls en blåst bimbo med stora tuttar, om nu nån stackars jävel trodde det. Det kan mycket väl hända att du är färdig med förorten. Du bor själv - vad jag fattar - och det är inte helt vanligt idag när man är i tjugoårsåldern. Det betyder också att man kan ta ett ansvar som många andra inte är klara för, och det kan säkert få en del killar - fel sorts - att bli lite blyga. Var glad för det. Men först och främst måste du ju träffa lite spännande manfolk. Du är säkert med på nån community - playahead eller lunar eller nåt. Har de ingen dejtingservice? Det finns på Facebook i varje fall (vet jag av egen erafrenhet).

J, det finns massor med killar åt dig också. Men ta ett djupt andetag tills de kommer klivande. Klart att det låser sig, men det betyder inte alls att du blitt asocial. Jag tror nog mer på att du blivit mer noga med vad du drar hem. Är det inte så?

2008-05-04 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0