svampen

Jag vet att jag pratar illa om valborgsfirande. MEN igår gick jag inte ut och blev full för att fira valborg. Utan att få gå ut och ha kul och det hade jag. Jag hade riktigt jävla kul. Snygg var jag också. Det fick jag höra också så det var ju bara ännu roligare.

jag dricker som en svamp. Jag dricker för mycket, men jag blir aldrig FÖR full. Dräggigt full blir jag inte hur mycket jag än dricker. Men iallafall, ont i fötterna som fan har jag idag och i smalbenen. Men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Han

Hoppas du hade kul i varje fall, och att du fått sova ut idag

2008-05-01 @ 20:13:55
Postat av: j.

Joå, jag hade riktigt trevligt!
Hade du en bra kväll?

2008-05-01 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0