Sweet!

Prata minnen med en 2 åring måste ju vara det bästa som finns.
Jag stängde idag så jag hade köket efter lunchen lilla M hon sitter kvar eftersom hon ska äta upp sin smörgås
"Josse, minns du när vi satt där vid minibebispluttbordet.. jag hade inge hår då".
Alltså så sjukt underbar unge finns det nog inte! ÄLSKAR HENNE, hahahaa.. Och ne, dom hade inget hår heller.
Hon hade absolut inget hår, KNAPPT. L och S ni vet ju exakt vem det är jag pratar om.

Även fast jag hade stängning så känns det som att den här dagen gick helt sjukt snabbt. Allt gick på rälls, nästan.
Eftersom vissa har lite problem med vissa saker så kan ju inte ALLT gå all sin väg hela tiden, snurk.
Jag har iallafall ont i huvudet just nu. Väldigt ont måste jag tala om. Sen så skulle jag behöva duscha, men jag orkar inte just nu. För allt jobb efteråt är inte så himla roligt som det kan verka.

Uj uj, jag är jättesugen på en iskall öl. Jag har förvisso öl i kylen, men är det värt. Kan jag gå så långt att ta en öl på en måndag? Hm. Hm... HM! Jag ska fundera på det en stund iallafall. Jag är inte alkoholist, lovar.

Hade jag något annat på hjärtat?? Nej, jag tror inte.

"JOSSESIN, JAG BAJSADE BARA EN KORV!" A. 4 år

Aaaah, good for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0