Tillägnat Michaela

Hon - Hej blondinbella
Jag - kom igen vi åker och solar
Hon - nej.. eller kanske.. vill inte få förstoppning i näsan när jag ligger där
Jag - kom igen dåååååååå! du kan stå?
Hon - NEJ! då får jag hängtuttar
Jag - men OCH? vem ska se det?
Hon - ALLA!!

Michaelas toalettdörrar är bortresta för ommålning.. jättetragiskt. Hon kan varken duscha ifred, bajsa ifred, eller borsta tänderna ifred. Jag tänker då inte besöka henne förns hennes dörrar är tillbaka.
Annars tycker jag att DU Michaela ska åka och sola med mig om någon timme, kom igen nu.. jag har skrytit om dig nu. K O M  I G E N!!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag har sjukdomar.. TYVÄRR!!

2008-05-05 @ 20:41:41
Postat av: J.

Men gud vad äcklig du måste låta då!

2008-05-05 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0